.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چه کسانی بیشتر مبتلا به سرطان خون هستند؟
 یک فوق تخصص بیماریهای خون و سرطان کودکان تحقیقات نشان می‌دهد که کودکان زیر ۱۵ سال بیشترین موارد ابتلا به سرطان خون را تشکیل می‌دهند و سرطانهای مربوط به سیستم عصبی و بیماریهای لنفوم در درجات بعدی قرار دارند.

دکتر احمد تمدنی در حاشیه ششمین همایش سراسری انجمن خون و سرطان کودکان ایران گفت: براساس مطالعات انجام شده در بخش خون و سرطان بیمارستان امیرکلا وابسته به دانشگاه علوم پزشکی بابل تعداد ۴۲۰ کودک، مبتلا به سرطانهای مختلف طی ۱۷ سال از بدو تاسیس بخش خون این بیمارستان تحت بررسی قرار گرفتند.
وی تصریح کرد: نتایج این بررسی‌ها نشان داد که بیشترین موارد ابتلا به سرطان در کودکان زیر ۱۵ سال سرطان خون است و سرطان‌های مربوط به سیستم عصبی و لنفوم‌ها در درجات بعدی قرار دارند.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل در ادامه تاکید کرد: مهم‌ترین مشکلات موجود در بخش مراقبت‌های خونی را بیشتر عدم امکانات پیشرفته برای بررسی پاتولوژیست‌ها تشکیل می‌دهد که اکثر پزشکان بابل مجبور هستند با ارسال نمونه‌ها به تهران این اقدام را انجام دهند همچنین گران بودن بعضی از دارو‌ها باعث ایجاد مشکلاتی برای خانواده‌ها می‌شود و این مسئله نیز در طول درمان تاثیرگذار است.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.